Стоян Беличев категорично отрече в държавното дружество „Автомагистрали“ ЕАД да има секс стая. Щял отново да се кандидатира да шеф на дружеството, тъй като бил подготвен да върши тази работа.
В своя публикация bird.bg информира за стая за първа помощ в административната сграда. Там липсвал задължителният шкаф с медикаменти и превързочни материали, нямало дори бинт. За сметка на това стаята е оборудвана с всички атрибути на квартира за интимни срещи – двоен креват, санитарен възел с душ с воден масаж и инсталация за подмиване към тоалетната чиния, шкаф с напитки и дори кутия шоколадови бонбони.
На въпрос на Bulgaria ON AIR ползвана ли е за сексуални услуги стаята, вече бившият шеф „Автомагистрали“ отговори: „Несериозно е да ми задавате такива въпроси. Това се намира на етаж, на който работят служители от двете страни и срещу тази стая, кабинетите са там, вратите са отворени. Представяте ли си, че може да се случи нещо такова пред служителите?“
„Нека почнат разследването си от това, кой е снимал и кой е подал информацията на тази медия, защото това е стая, която е направена с проект по ЗБУТ, която трябва да има всяко едно дружество с такъв персонал на територията си. И тя се използва по предназначение, скоро имахме случай, припадна колежка с ниско кръвно, която беше настанена там, докато се възстанови“, допълни Беличев.
Изненадващо той потвърди, че ще подаде документи отново да оглави дружеството, с мотива, че е подготвен да върши тази работа.
Начело на държавното дружество застава Валентин Вълков, който е назначен за изпълнителен директор. Десислава Христова и Иван Станчев пък са новите членове на Съвета на директорите.
Вписването на новото ръководство е станало тази сутрин. Вчера пък изтече 3-дневният срок за обжалването на третата заповед за смяна на предишното ръководство. Такова не е постъпвало.
Комитова поиска да смени ръководството на „Автомагистрали“, след като проверка след като проверка откри, че държавната фирма е платила авансово над 180 млн. лева на външни фирми за проекти за обезопасяване на свлачища и срутища, а шест месеца преди крайния срок почти нищо от възложените дейности не е свършено.