Отворена остава темата за увеличаването на часовете за кормуване на кандидат-шофьорите. Това заяви транспортният министър Георги Тодоров на инспекцията на новите изпитни зали на ИА ”Автомобилна администрация” в София. По думите му се търси пресечна точка между това, което иска администрацията и това, което търси като ефект браншът.
"На първо място трябва да се водим от идеята за безопасност и сигурност на пътя. Часовете трябва да са достатъчни, за да се случи това. Лично аз съм за увеличаване на часовете, но то не трябва да бъде самоцел,а синхронизирано с качеството на обучение", коментира транспортният министър.
Шофьорските изпити ще се провеждат в нова самостоятелна сграда към Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" /ИААА/, позволяваща да се разделят потоците и да се произвеждат единствено изпити. В сградата има общо 2 зали с по 13 работни електронизирани станции, с цел да се елиминира субективния фактор. Местата са с четири повече във всяка една от залите.
Кандидатите ще могат да научават резултатите от изпита веднага след приключването му. Осигурена е рампа за хора с увреждания и обособени места в залите за тях. По думите на министър Тодоров ефектът от разделянето на потоците е, че така ще се изпитват повече хора.