БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ


Трайчо Трайков: България все още не е търговска марка

0 5169 12.04.2010
Трайчо Трайков: България все още не е търговска марка
Трайчо Трайков

Българският енергиен холдинг (БЕХ) ще бъде разформирован до края на юни 2010. Това обяви министърът на икономката Трайчо Трайков по време на кръгла маса, организирана от американската търговска камара у нас на тема „България - привлекателна дестинация за инвестиции".



По думите му, въпреки дадената му възможност да докаже своята необходимост и важност, така както е заложено при създаването на холдинга, товa не се е случило.

Министър Трайков припомни, че още в началото на мандата на правителството е имало идея БЕХ да бъде закрит, но му е даден известен толеранс. Тъй като холдингът не e показал очакваните от кабинета резултати, според него се налага той да бъде разформирован.

Инвестициите и насърчаването им са този инструмент, който може да е реалният локомотив за подпомагане на антикризисните мерки, заяви Трайков.

Според министъра на икономиката Българи все още не е търговска марка. В момента тя по-скоро  е като корейските коли през 80-те - ясно е, че са качествени, но има съмнение, че не всичко е наред.

Трайков добави, че България има привлекателни условия, но те не са свързани с положителния сигнал: „Елате и се установете тук."  Все още потенциалните инвеститори научват с изненада за България, а ефектът е: „Как не сме го знаели това?", коментира още той.

По думите на Трайчо Трайков българското правителство от няколко месеца насочва усилията си в сфери, които досега са били ахилесовата пета на България. Едно от тях е страната ни да се промотира пред света.
Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама