НОВИНИ


Дистанционното обучение: Всеки пети ученик признава, че нарочно не си е включвал компютъра

2 5768 12.08.2021
Дистанционното обучение: Всеки пети ученик признава, че нарочно не си е включвал компютъра
БГНЕС

Дистанционното обучение е намалило мотивацията на учениците да учат. Това се посочва в доклад на Института за изследвания в образованието. В изследването са участвали 16 000 ученици, като 20% от тях или всеки пети признава, че в хода на учебната година е пропускал часове, като съзнателно не си е включвал компютъра при дистанционното обучение.


Най-слаб интерес към дистанционното обучение е установен при учениците от 12. Клас, а най-много внимават в час петокласниците.

 

53% от учениците или всеки втори, признава, че в сравнение с присъственото обучение, при дистанционното по-трудно разбират учебния материал.

 

Намеренията на просветното министерство са новата учебна година да започне присъствено, освен ако пандемията от COVID-19 не наложи друго.


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама