Пропагандата иска да отклони вниманието и да гледаме перчема на Кирил Петков и каква е неговата диплома, а не какво иска да ни каже и какви са неговите планове. Това заяви маркетинг експертът Радослав Бимбалов.
„Хубавото е, че този човек и тези хора поне говорят. Те излизат, не се страхуват да отговарят на въпроси, да участват в интервюта, да влизат в диспути – нещо, което не видяхме от Слави Трифонов. Това е положително, поне според мен“, подчерта той пред Евроком.
Когато мислиш име трябва да се съобразяваш с абревиатурите. Предполагам, че в бързината се пропускат детайли, допълни Бимбалов.
„Може би и логото на „Продължаваме промяната“, от професионална гледна точка, не е най-доброто, което сме виждали, но трябва ли да упрекваме едни млади политици за начина, по който се спретват да влязат в политиката – бих казал не. Не е толкова важно да се вторачваме в това как се казват, как изглеждат и къде са учили, а по-скоро какво могат да ни предложат, как ще го реализират и какви са хората около тях – това са важните теми“, добави маркетинг експертът.
„Навсякъде по света се появяват нови формации, които се опитват да разчупят по някакъв начин формата на партиите, които са завладели своите пространства от десетилетия. Съвпадна появата на формациите, които влизат бързо в парламента, защото „Има такъв народ“, „Изправи се! Ние идваме!“, а преди това „Мутри вън!“ бяха формации, които се появиха и станаха част от политическия живот. Дори нямахме време да свикнем с тези имена“, посочи Бимбалов.