Съветът за електронни медии днес изслуша двама кандидати за генерален директор на БНР - Милен Митев и Митко Димитров. Концепцията на Димитров е под мотото „Информирани по всяко време”, а един от акцентите в нея е привличане на допълнителни приходи от реклама, спонсорство и други източници.
"Допълнителни приходи биха дошли в сметките на БНР именно чрез увеличаване на рекламната дейност, преразглеждането на ценовата политика, която в момента според мен, е на завишени нива.
По-активното участие в европейски проекти също би привлякло допълнителни средства, за да могат да бъдат раздавани след това като допълнително материално стимулиране. Това може да се случи още от началото на следващата календарна година".
Сред приоритетите, които Димитров представи, са техническото и технологичното обновление, програмите на общественото радио и изявите на музикалните състави.
Митко Димитров предлага организирането на голям фестивал за българска музика и смята също, че е необходим преглед на административните звена, за да бъде олекотена административната структура на радиото.