Изборната пасивност, на която сме свидетели, показва отхвърляне от страна на гласоподавателите на възможността да изразят мнението си относно процесите, които се случват по върховете на държавата. Това е страховит извод, до който трябва да стигнем като общество. Българите са спрели да вярват, че има смисъл да гласуват. Това коментира пред Българското национално радио рекламистът Радослав Бимбалов.
Според него президентските избори в началото са тръгнали като безсмислени заради непреодолимата разлика на единия от кандидатите пред останалите, докато не са се появили двама-трима кандидати, които са превърнали вота в по-интересно състезание, а в края на кампанията нещата са се изчерпали драстично.
"Ще влезем в учебниците по политически маркетинг, по пиар с нещата, които се случиха през последния месец. Още в началото на президентските избори прогнозирах, че ще се случи така, защото имаме сериозна инфлация на лидерите. Напред се бутат лакеи, изпълнители. Слабите характери няма как да стоят стабилно на едни мажоритарни избори", коментира той.