НОВИНИ


Старо двадесет! И министър Проданов с лого и слоган ще променя туризма

4 3190 11.01.2022
Старо двадесет! И министър Проданов с лого и слоган ще променя туризма

Министърът на туризма Христо Проданов смята, че е нужно да се промени цялостното възприятие за България от страна на туристите. Нужно е създаване на ново лого, слоган, както и цялостна нова маркетингова и рекламна стратегия.


Необходимо е не само да се повиши бюджета за реклама и маркетинг на министерството, но е и да се променят както маркетинговите, така и рекламните стратегии и канали за реализация, за да се постигне максимален ефект. Дигиталната реклама към момента е оставала на заден план, редно е това също да се промени.


Днес Христо Проданов е провел среща с Организация на експертите мениджъри в туризма, с Франк Кванте - главен изпълнителен директор на Фрапорт България и Мартин Захариев - зам.-председател на Националния борд по туризъм, съобщават от МТ.


В бъдеще маркетинговите и рекламни стратегии трябва да бъдат консултирани с бранша, за да може да се подобри максимално крайният резултат от кампаниите. Идеята е не само Министерството на туризма, но представители на всички видове туризъм в България да се включат.


"По този начин като резултат ще имаме по-качествено таргетини групи от потенциални клиенти и ще има възможност да им се предостави информацията, която желаят да получат по най-подходящия начин", посочи той. Редно е в министерството да има експерти, които да отговарят за сегментирането в туризма, подчерта още министърът.


Предстоят още срещи с туристическия бранш. В най-кратък срок ще се сформират работните групи, за да се започне възможно най-скоро работа по проблемите на бизнеса.


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама