БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ


Енергийното министерство: Сигнализирайте, ако нямате компенсация с новата сметка за газ

0 5332 14.02.2022
Енергийното министерство: Сигнализирайте, ако нямате компенсация с новата сметка за газ

Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени продължава и в момента. Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката, съобщават от ведомството.


Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за м. декември и м. януари по фактурите, които клиентите получават през м. февруари. Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата, се казва в съобщението.  

 

Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката чрез попълване на приложена бланка. Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика. МЕ се ангажира да направи проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес: e-energy@me.government.bg.


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама