БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ


ЧЕЗ поощрява лоялни клиенти с награди

2 5193 09.06.2010
ЧЕЗ поощрява лоялни клиенти с награди

Спад на консумацията на електроенергия и нарастване на лошите дългове. Това са реално последиците за електроиндустрията от икономическата криза, заяви Алеш Дамм, главен оперативен директор на “ЧЕЗ България”, пред БТА.



По думите му увеличаването на качеството на услугата преминава в намирането на баланс между цени и разходи, “защото качеството има цена” .

“Ясно си представям, че по един или друг начин в близко бъдеще ние ще награждаваме клиентите, които са лоялни, както и тези, които ще ни помогнат да намалим разходите”, заяви Алеш Дамм.

ЧЕЗ е най-големият доставчик на услугата електроснабдяване в България като обслужва около 3,3 млн. души - повече от една трета от населението на страната, подчерта Дамм.

Той отбеляза, че дружеството е и най-големият инвеститор в този сектор в България. Само за петте години е инвестирало повече от 400 млн. лв. в подобряване на електроразпределителната инфраструктура на Западна България и обслужването на клиентите.
Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама