Слотовете са сред най-разпространените и популярни казино игри в световен мащаб. И това не е без причина. Те са интересни, вълнуващи, предлагат се в много и различни варианти и са лесни за усвояване.
Ако и вие сте фен на ротативките или просто сте любопитни да узнаете малко повече за тях, ето няколко интересни факта, които може би не знаете.
4 любопитни и невероятни факта за ротативките, които ще ви изненадат
Измислени са преди повече от 200 години
Първите игрални автомати са разработени от Ситман и Пит още през 1891 година. Били са обемни машини, оборудвани с пет барабана, всеки с по десет карти. При джакпот играчите не печелили пари, а получавали безплатно от бара цигари или бира.
Първите слот машини, които могат да се нарекат предшественици на съвременните ротативки, които днес има във всички физически и онлайн казина са създадени през 1894 година от механика от Сан Франциско Чарлз Фей.
Фей доразвива идеята на Ситман и Пит, добавя нови функции и така се появяват емблематичните слотове Liberty Bell. Те са с монети, имат само три барабана с по 5 символа на всеки от тях и при джакпот играчът печели вместо пари дъвчащи плодови бонбони.
Томи Кармайкъл - хакерът на ротативките
На 16 - годишна възраст американецът Томи Кармайкъл, воден от желанието си да прави лесни пари открива гениален и много прост начин да “хакне” слот машините в игралните зали по Калифорнийското крайбрежие.
Той открива, че ако завърже монета за тел и я вкара в ротативката, може да играе колкото си иска, без да плаща абсолютно нищо.
За кратко време Томи печели доста пари, но когато в Калифорния започват да подозират, че мами решава да направи “големия си удар” в Лас Вегас. Тук обаче късметът му изневерява и той е арестуван.
Престоя в затвора не само не отказва Томи, но и го амбицира още повече и когато излиза на свобода той си купува ротативка само, за да я разглоби и проучи основно, за да може да измисли нови начини за хакване.
Разбира се, арестуван е отново, като този път присъдата му е по-дълга.
След излежаване втората си присъда, Томи Кармайкъл е нает от International Game Technology да проектира системи за сигурност за слот машини.
Фиорело Ла Гуардия и “машините на Дявола”
През 1934 година кмет на Ню Йорк е Фиорело Ла Гуардия, който ненавиждал хазартните игри, но най-много мразел ротативките.
Затова един ден той просто влязъл с бухалка в една от игралните зали в Лонг Айлънд и крещейки, че слотовете са машини на Дявола разбил всички ротативки, които се намирали там и изхвърлил парчетата им в морето.
Източник: pixabay.com
“Кой го видя?” - Най-нестандартната игра на ротативки, която се играе в Япония
Японската компания Famista Inc разработва слот машина, достъпна онлайн, която вместо да използва класическите символи на ротативките като тези ето там използва лицата на… най-издирваните японци.
За разлика от класическите слотове, при които при джакпот играчите получават определена сума пари, при победа в “Кой го видя?” играчите ударили джакпота получават подробна информация за издирвания престъпник, както и как да докладват, ако го забележат.
Нестандартната игра се ражда след убийството на английската учителка Линдзи Хоукър. Младата англичанка е открита убита в апартамента на своя ученик Тацуя Ичихаши, който веднага след извършване на убийството бяга и така и не е открит от властите.
Близките на Линдзи не са съгласни тази ужасна и толкова болезнена за тях криминална история да се превръща в игра на слот машина, но въпреки това играта е пусната и японската полиция предлага 1 милион йени (около 7000 английски лири) за всеки играч, който успее да проследи Ичихаши и предостави информация в най-близкото полицейско управление.