Новината от Брюксел за фалшифицираните снимки на Борисов е PR акция. Това смята експертът по маркетинг Жюстин Томс.
„Новината за кюлчетата на Борисов дали е от Брюксел, дали е от София, е PR акция в един важен момент за българското общество. Все още ми стои съмнително. Ние лесно се доверяваме, но това идва от българската прокуратура, а тя не знае нищо“, обясни Томс в ефира на Нова телевизия.
Тя обясни акцията с това, че се задават избори: „Всички знаят, че ще има избори, дали ще са септември или октомври не е ясно, но в един важен момент това излиза като пищов от джоба. Да се манипулират снимки не е толкова трудно, важното е кой има полза от това, точно в този момент тази информация излиза. Трябва да имаме критично мислене. Има въпроси – защо има информация в Брюксел, а не у нас“.
Според нея тепърва ще сме свидетели на още и още манипулации.