В България през последните години повече се говореше, отколкото да се строят магистрали. Магистрали не са се строяли в цялост и те са малки, не стигат за трафика. Имат много лоши връзки и много трагедии по пътищата.
Това каза служебният министър на регионалното развитие и благоустройство Иван Шишков в ефира на БНТ.
Тази част от магистралата, в която стана тежката катастрофа, е въведена в експлоатация през 2012 година, този участък не е от проблемните. Очевидно е, че след няколко години, ще се наложи да му бъде направен основен ремонт. Няма проблем там.
КЗК спря поръчките за зимното почистване. АПИ са виновни, че са направили негодна поръчка, а наказанията са абсолютни реални. Тези поръчки доведоха до това държавата да изпадне в много тежка юридическа ситуация. Те искаха да принудят Народното събрание да удължат старите договори. Зимното поддържане ще започне избор на изпълнители и подготовка, това ще стане в края на септември", обяви Шишков.
"Имах среща с пътните фирми, запознах се със ситуацията. Пътните фирми ясно разбраха, че това, което искаха от предния кабинет, ние няма как да го направим, тоест да изплатим парите, които искат. Те станаха жертва на политическите процеси", смята още служебният министър.