НОВИНИ


Иронично: PR експертът Аламанов предложи „Генератор на предизборни слогани“

0 3219 02.09.2022
Иронично: PR експертът Аламанов предложи „Генератор на предизборни слогани“
Любомир Аламанов

Комуникационният експерт Любомир Аламанов предложи иронично във Facebook „Генератор на предизборни слогани“ (ГПС), чрез който политическите партии да изработват лозунгите си за предизборните кампании.


„Разработвали сме го дълго, внимателно и професионално. Отне ни цели 10 минути. Използва се сравнително лесно, и вече подготвяме документите за патент (че много се краде напоследък). Подаряваме тази бета-версия на политическите партии, за да може всяка от тях да има слоган и да не се чувства ощетена“, пише иронично PR експертът и дава инструкции за употреба:

 

„ГПС има модулна структура. Може да се използват всички модули, както и комбинация само от някои от тях. Взима се по една дума от модул (заедно с предлога) и се формира слоган. Например:

 

- „Изберете с грижа за истината срещу корупцията!“

или

- „Подайте ръка! Заедно за успех срещу бездействието!“

 

Може да се използват само някои модули. Например:

- „Силни срещу хаоса“

или

- „Устремени за победа!“

 

„Решенията коя дума от всеки модул да се взима, може да се правят със зарчета, ези-тура или теглене на клечки. Няма голяма разлика.

 

Стратегически сме предоставили възможност за ъпгрейдване на системата. По лично усмотрение на всяка една политическа сила, която ще използва ГПС, може и да допълва думички във всеки един модул. А и може да слага разнообразни прилагателни или превъзходни степени пред думите. Така ще се създаде усещане за уникалност и креативност на конкретния изработен слоган.

 

При силно желание, може да се закупи и сорс-кода на системата, както и да се посочи на каква платформа сме разработвали и бета-тествали ГПС“, шегува се Аламанов.

 

„И малко по-сериозно на финала. Един слоган е само мъничка част от една кампания. Нещо като обвивката на шоколадов бонбон. Ако не се напълни със съдържание, слоганът остава куха фраза. Препоръчвам партиите да се концентрират в съдържанието, слоганът сам ще си дойде“, завършва той.

 

Любомир Аламанов, Facebook


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама