The Walt Disney Co. съобщи, че купува разработчика на онлайн социални игри Playdom в сделка на стойност 763 милиона долара, пише БГНЕС.
От филмовата компания завяват, че акционерите на Playdom ще получат до 563.2 милиона долара и свързани с резултатите бонуси в размер до 200 милиона долара. Playboy е създателят на популярни онлайн игри като „Social City,“ „Sorority Life,“
„Market Street“ и „Bola“ и твърди, че има около 42 млн. активни играчи на месец в социални мрежи като Facebook и MySpace.
“Виждаме силен потенциал за растеж в обединяването на талантливия екип и възможностите на Playdom с нашите големи креативни способности“, заявява президентът и главен изпълнителен директор на Disney Робърт Айгър в изявление.
Главният изпълнителен директор на Playdom Джон Плезънтс описва компанията като “идеален партньор за продължаване на мисията ни за доставяне на голямо забавление на хората по света“. Playdom запазва централата си в Маунтин Вю, Калифорния. Плезънтс ще стане изпълнителен вице-президент на Disney Interactive Media Group и генерален мениджър на Playdom.