Бурното царуване на Илън Мъск в Twitter доведе до пагубен разрив в отношенията с водещите марки и търговци. Рекламният бизнес на социалната мрежа, който годишна възлиза на около 5 милиарда долара, е ударен заради напрежението около модерирането на съдържанието.
Множество водещи рекламни агенции и медийни купувачи посочват пред Financial Times, че почти всички големи марки, които представляват, са спрели разходите в платформата заради тревогата от ad hoc подхода на Мъск за контрол на съдържанието и решението да уволни много от представителите на екипа, занимаващ се с продажба на реклами.
Заради тези съкращения екипът се е свил толкова много, че голяма част от агенциите нямат почти никаква връзка с компанията.
Някои марки не са успели да получат обратна връзка за това как са се представили предишните кампании поради недостига на персонал.
Мъск е под натиск да извлича приходи от Twitter, тъй като е изправен пред 1 милиард долара годишни лихвени плащания, след като натовари компанията с дълг от 13 милиарда долара, за да финансира придобиването на бизнеса.