Няма как да допуснем софийското благополучие да бъде жертвано в името на националния комфорт и бъдещо правителство. Това беше случаят, когато Реформаторският блок и ГЕРБ управляваха заедно страната.
Това заяви пред Нова телевизия Борис Бонев от "Спаси София".
Коментарът му дойде в отговор на въпрос дали евентуално съвместно управление на ГЕРБ с "Продължаваме Промяната" или "Демократична България" би попречило на потенциален общ фронт в София на местните избори. За такъв се говори, но той все още не е факт.
Борис Бонев посочи, че няма той да е пречката за сформирането на такъв.
"Призоваваме за общ фронт в София преди да има ПП като сила. Трябва да има такъв след години на пропуснати възможности и забавени тежки реформи. Няма как да се случи, ако на изборите си спечелил 15% от доверието на хората. Готови сме за самостоятелно явяване, но не бих допуснал личността ми да е пречка такова обединение да се случи. Водим обаче разговори за приоритети. След като се разберем за тях, напълно нормално е да видим кои са хората, които могат да ги изпълнят. Ако се прецени, че моята роля ще е по-полезна на друго място, няма да съм човекът, който да попречи на такова обединение", допълни Бонев.
Той коментира също, че "Спаси София" са "за" реформа в прокуратурата и даде пример със сигналите на партията до обвинението по повод скандални ремонти като този на ул. "Граф Игнатиев", например.
"Всички сигнали, които сме подавали към прокуратурата, са завършвали без резултат. Трябва да има реформа и сериозни промени. За ремонта на “Граф Игнатиев” сме подавали сигнал и данни за злоупотреби и не бяхме извикани дори на разпит откъде имаме тези данни", посочи Бонев.
Той коментира и новите превозни документи в столичния градски транспорт. Предстои глобата от 3 лева за невалидиране на документ, която бе въведена в началото на годината и срещна бурно недоволство, да бъде премахната. Вече има устно разпореждане пътниците да не се глобяват.
"Това, което не беше обяснено с новите превозни документи и глобите за валидация е защо е нужно да се валидират - транспортът да бъде по-оптимизиран, разписанията да са по-добри. Това са важни данни, които ще помогнат на градския транспорт да е по-добър и удобен", обясни Бонев.