Работата е такава какавато е. Пробата не означава само количеството, но и качеството на пътя. Трябва ни седмица-две за окончателните резултати. Направихме проверки на 4 магистрали. Имаше дефицити на магистралите ”Тракия”, ”Хемус” и на Северната тангента. Общото е вибрацията на амтомобилите и многобройните кръпки. Това заяви регионалният министър Иван Шишков, но не пожела да свърже директно ”Хидрострой” със строителството на Северната танганта и тънкия асфалт, за което би трябвало да има обвинение.
При проверките не ме е интересувало кой е строителят. Ако ме е интересувало, ще кажат, че проверяваме конкретно някой. А принципното е да проверяваме качеството на пътищата, да направим анализ на пътищата, обясни той по Евроком в "Честно казано с Люба Кулезич".
Ремонтът на Тракия бе като текущ, а не основен ремонт, припомни той.
Не знам докъде ще стигнат МВР и прокуратурата, но от този момент нататък никой няма да си позволи това. В момента хората, които са подписвали протоколите, са притеснени. И в един момент ще се разбере, че така не може да се продължава, оптимистично разсъждава той.
След като част от тези ремонти се оказаха бутафория, някои хора се обидиха, призна министърът, но не назова имена.
Фактите от проверките вадим буквално от земята. Не сме знаели какво ще излезе, каза още той.
Трябва да променим модела за изграждане на магистралите, категоричен бе той.
Плащаме на всички фирми, които имат договори. Те изпълняват договорите, ние плащаме по договорите, каза още той.
Министърът подмина с усмивка две карикатури, в които Борисов му показва среден пръст, а Гешев му казва, че ходи по тънък лед. Не пожела да коментира и твърдението на експерта Богдан Милчев пред Фрог нюз, че има връзка с "Хидрострой"