TikTok оглави световната класация за мобилни приложения по отношение на изтеглянията през първото тримесечие на 2023 година. Data.ai съобщи това в новия си аналитичен доклад.
На второ място беше Instagram. Още през последното тримесечие социалната мрежа на Meta Corporation зае първото място по снимки.
Останалите участници в топ 10 месинджърът WhatsApp, видеоредакторът CapCut, социалната мрежа Snapchat, месинджърите Telegram и Facebook Messenger, както и WhatsApp Business и музикална услуга Spotify.
Анализаторите са установили също, че потребителите на смартфони по света са похарчили 33.9 милиарда долара за приложения през първите три месеца на 2023 г., което е рекорд за всички времена, според Data.ai.
Традиционно повечето от разходите - 65% се падат на потребителите на смартфони на Apple.
Най-високата категория за iPhone по отношение на дял от приходите са игрите, където iOS достига 71 процента.