Безвкусица и кич. Така определят потребителите в социалните мрежи реклама на пицария, разположена на стъпалата в Дома на киното. Снимките са публикувани от бившия програмен директор на Дома на киното Христо Христозов.
Рекламата предизвика възмущение основно заради покъртителното й изпълнение - десетте стъпала по средата на стълбището към втория етаж на Дома на киното. Нещо повече - рекламата е поставена върху лика на Чарли Чаплин.
Сградата, намираща се на ул. "Екзарх Йосиф" 37 приютява Дома на киното и е една от малкото, където програмата подлежи на селекция, а в салона се прожектират европейски и български заглавия. През последния месец спекулациите около бъдещето на Дом на киното се усилиха. Причината - продуцентската къща "Арт фест" на създателя на "София Филм Фест" Стефан Китанов се оттегли от пространството след точно 31 години дейност в него, пишат от "Капитал". Причините са много, но основният повод е финансовото издържане на комплекса.
Очакваше се на 1 юни киното временно да затвори, но съюза запретна ръкави, за да може паузата да е максимално кратка.
Вероятно решение е намерено - реклама на пицария, която няма обект в близост. Не е ясно колко пари са платили за тези 10 стъпала, поставени върху лика на Чарли Чаплин. Не е ясно и кой, как и защо е позволил рекламата да бъде разположена точно по този начин. В момента киното се ръководи временно от режисьора и продуцент Борислав Чучков, създателя и директор на Международния фестивал за късометражно кино In the Palace Цанко Василев и PR / маркетинг специалистa Ради Георгиев.
Ново ръководство би трябвало да бъде избрано до 15 юли. Към момента се провеждат срещи с кандидатите и се обсъждат концепциите им.