Клиентите на „Софийска вода“ вече могат още по-бързо и лесно да създадат свой потребителски профил в дигиталната система на дружеството. При регистрацията отпада изискването за номер на фактура от последните шест месеца, както досега. Необходимата информация включва само три имена, клиентски номер и телефон за връзка.
Личният профил в дигиталната система на „Софийска вода“ ни дава възможност да се възползваме и от мобилното приложение „Моята вода“, което осигурява бърза и директна връзка.
Чрез „Моята вода“ софиянци могат по всяко време да следят баланса по сметката си, да достъпват всички издадени фактури за последните две години, както и да подават самоотчет в няколко лесни стъпки. За улеснение всеки месец „Моята вода“ изпраща напомняне, че периодът за отчитане е активиран и е време да се въведат цифрите от водомерите. По този начин във фактурата за вода гарантирано ще бъдат отразени реално използваните количества вода, а не прогнозни.
Повече за приложението „Моята вода“ можете да научите на сайта на „Софийска вода“, част от Веолия, където ще откриете видео за възможностите, които то дава.
Видеото е част от поредицата информационни видео материали, които „Софийска вода“ създаде за улеснение на своите клиенти. До момента дружеството е подготвило общо шест потребителски видеа, които отговарят на често срещани потребителски въпроси.
Пълната поредица можете да откриете на „Съветите на Софийска вода“.