НОВИНИ


„Софийска вода“ улеснява създаването на личен профил в сайта и мобилното приложение „Моята вода“

0 2545 17.07.2023
„Софийска вода“ улеснява създаването на личен профил в сайта и мобилното приложение „Моята вода“

Клиентите на „Софийска вода“ вече могат още по-бързо и лесно да създадат свой потребителски профил в дигиталната система на дружеството. При регистрацията отпада изискването за номер на фактура от последните шест месеца, както досега. Необходимата информация включва само три имена, клиентски номер и телефон за връзка.


Личният профил в дигиталната система на „Софийска вода“ ни дава възможност да се възползваме и от мобилното приложение „Моята вода“, което осигурява бърза и директна връзка. 


Чрез  „Моята вода“ софиянци могат по всяко време да следят баланса по сметката си, да достъпват всички издадени фактури за последните две години, както и да подават самоотчет в няколко лесни стъпки. За улеснение всеки месец  „Моята вода“ изпраща напомняне, че периодът за отчитане е активиран и е време да се въведат цифрите от водомерите. По този начин във фактурата за вода гарантирано ще бъдат отразени реално използваните количества вода, а не прогнозни. 


Повече за приложението „Моята вода“ можете да научите на сайта на „Софийска вода“, част от Веолия, където ще откриете видео за възможностите, които то дава. 

Видеото е част от поредицата информационни видео материали, които „Софийска вода“ създаде за улеснение на своите клиенти. До момента дружеството е подготвило общо шест потребителски видеа, които отговарят на често срещани потребителски въпроси.

Пълната поредица можете да откриете на „Съветите на Софийска вода“.


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама