Есенното изложение „Арена на красотата” отвори врати за почитателите на козметични и фризьорски промени в Националния дворец. Стартират и два национални конкурса по ноктопластика и прическа.
Започна тазгодишното ежегодно есенно изложение „Арена на красотата” за парфюмерия, козметика, фризьорство, маникюр и СПА в НДК, което ще продължи до 11 ноември. Повече от 60 водещи в козметичния бранш фирми ще покажат най-новите световните тенденции в бизнеса за красота, идващи направо от Лондон, Милано, Ню Йорк. Експертите в индустрията за красота - козметолози, дерматолози, коафьори, маникюристи, естетически хирурзи, шефове на салони за красота, диетолози, масажисти и много други, ще се погрижат за всеки клиент, решил да направи промени във външния си вид. За тази цел са предоставени щандове за професионални демонстрации, семинари и обучения . Всеки ден от изложението първите, както и последните 100 късметлии, ще получат награда от козметична серия „Глори” от „АСТИ 92”.
Два национали конкурса ще бъдат представени за „любопитното око” на публиката „Арена на красотата”. След миналогодишния успех на състезанието по ноктопластика, отново тази година се събират най-добрите маникюристи в България, за да претворят своите фантазии и умения върху ноктите на моделите. В събота те ще бъдат оценявани от международно сертифицирани съдии в две категории – „Ноктопластика" и „Дизайн”. Темата на втората категория е "Златните съкровища на България", която ще вдъхнови майсторите на артистични изпълнения върху нокти, пресъздаващи уникалните находки в българските земи. Състезанието се организира с подкрепата на водещите в България фирми за маникюр, педикюр, ноктопластика: abalico - Интеркозметика, Стар Нейлз и Експерта Фешън.
Вторият национален конкурс на изложението „Арена на красотата” е за прическа, организиран от Националната организация на фризьорите, който започва в неделя. Състезанието е в четири категории: дамска салонна прическа, мъжка салонна прическа, дневна дамска прическа и изработка на кок-фантазия. Главни спонсори на състезанието са „Първа иневстиционна банка” и „Revlon Professional”, както и с подкрепата на европейския партньор на НОФ - Германското дружество за техническо сътрудничество (ГТЦ).
Организаторите са предвидили атрактивни парични и продуктови награди за индивидуалните и отборни победители.
Специален гост на изложението днес и утре ще бъде Анелия, която е рекламно лице на Гратамин Нео - най-новата хранителна добавка на Актавис. Тя ще бъде на щанда на Актавис между 17 -18 часа двата дни, за да се срещне с феновете си и ще представи уникалния нов продукт на компанията, съчетаващ ефектите на два витамина - А и Е. Посетителите закупили продукти от фармацевтичния гигант, ще се сдобият и с новия албум на фолкпевицата, както и плакат, и картички с нейния автограф.