По този начин компанията прави още една стъпка в посока опазването на околната среда.
Над 350 хиляди хартиени етикета в хипермаркетите на Технополис остават в миналото. Общо 34-те хипермаркета на компанията в страната изцяло замениха хартиените етикети с електронни.
Процесът по замяната стартира преди една година и е част от политиките на Технополис за устойчиво развитие с цел намаляване на въглеродния отпечатък върху околната среда и нейното опазване. Чрез дигиталната промяна най-големият хипермаркет за техника за дома, офиса и свободното време изключва използването на хартия за етикети в своите обекти.
„Този проект е от огромно значение за нашата компания и е поредна важна стъпка в усилията ни за опазването на околната среда. Замяната на хартиените етикети с електронни е стратегически ход, който наред с всичко останало допринася и за подобряване на клиентското преживяване, предлагайки на потребителите по-подробна и своевременно актуализирана информация.“, коментира Сашо Ганчев, изпълнителен директор на Технополис.
Освен спестяването на хартия, електронният етикет намалява риска от допускането на човешка грешка при въвеждането и представянето на информация за продуктите. Като положителен фактор може да се отчете, че чрез него отпада трудът, свързан с подмяната на хартиения, като по този начин служителите могат допълнително да се фокусират върху пълноценното обслужване на клиентите.
Въвеждането на електронни етикети е поредния проект на Технополис насочен към внедряването на устойчиви бизнес политики, част от които е и увеличаване на количеството използваната енергия от възобновяеми източници. През последните четири години над 10 000 фотоволтаични панела са инсталирани на покривите на търговски обекти на компанията в цялата страна, които заменят голяма част от използваното електричество със „зелена“ енергия. В допълнение Технополис събира излязло от употреба електрическо и електронно оборудване. По този начин активно подкрепя общите усилия за намаляване на замърсяването на околната среда с електронен отпадък и подпомагат кръговата икономика.
За Технополис:
Технополис е водещата верига за техника за дома, офиса и свободното време на българския пазар. Компанията осигурява широк набор от продукти в различни категории, комфортно пазаруване, професионална консултация и разнообразие от услуги, за да отговори на нуждите и да подобри живота на всеки един потребител. С повече от 20 години опит на пазара,Технополис е лидер в търговията с потребителска техника в България. На разположение на клиентите са 34 хипермаркета в 25 града в страната, заедно с онлайн магазина на компанията.