TikTok обяви в четвъртък, че ще маркира генерираното от изкуствен интелект съдържание, след като то бъде качено в платформата.
Адам Пресър, един от директорите на социалната платформа, заяви, че от компанията искат потребителите да знаят кое съдържание е факт и кое измислица.
Социалният медиен гигант посочи, че TikTok е първата платформа за споделяне на видеоклипове, която прилага технологията Content Credentials - отворен технически стандарт, предоставящ на издателите, създателите и потребителите възможността да проследяват произхода на различни видове съдържание. Content Credentials става все по-широко използван като стандарт за сертифициране на цифрово съдържание.
По-рано тази година OpenAI обяви, че ще добавят тази технология към всички изображения, създадени и редактирани от DALL.E 3, най-новият им модел на изображения.
OpenAI също така заяви, че планира да интегрира Content Credentials за Sora.
Adobe Firefly, Photoshop, Express и Microsoft Copilot вече използват технологията, за да вграждат метаданни във визуалното съдържание, създадено с помощта на техните платформи.
TikTok заяви, че пуска новия продукт още в четвъртък и той ще може да бъде използван в световен мащаб от всички потребители, предаде NOVA.
През следващите месеци TikTok ще започне да прикрепя Content Credentials и към съдържание, което може да бъде изтеглено. Целта е метаданните да могат да се четат и в други платформи.