В момента хиляди потребители съобщават, че не успяват да се логнат в онлайн банкирането и приложението. Потребителите на банка ДСК сигнализират за проблеми. Плащанията им били удвоени и парите са изтеглени 2 пъти.
В момента системата е претоварена и потребителите нямат достъп до онлайн приложението.
Официално от банката:
"Уважаеми клиенти,
В случай че забелязвате дублирано отчитане на Ваши операции с карти и в следствие на това грешни салда, моля да ни извините. Екипът ни работи приоритетно за отстраняване на тази неточност.
Скоро ще споделим с Вас информация за коригирането на техническата грешка."
Следобед от банката уточниха: "Техническата неточност, свързана с двойно отчитане на операции с карти, ще бъде автоматично коригирана до утре, 17 юли 2024 г. Сумите от всички дублирани картови трансакции ще бъдат налични по сметките Ви утре сутрин, 17 юли. Извиняваме се за причиненото неудобство!"