НОВИНИ


Какви са правата ни при анулиран или отменен полет

0 2514 22.07.2024
Какви са правата ни при анулиран или отменен полет
Пътуващите имат и права

След хаоса по летищата и отменените полети, заради срива на информационните системи, какви са правата на пътниците? Според Соня Спасова от Европейския потребителски център няколко дни след срива все още има закъснели полети.


По думите ѝ проблемът може да не бъде счетен за причина за компенсации, ако авиокомпанииите са осигурили всички условия за пътуване.

На какво се дължи глобалният ИТ срив

 

"Може да бъде прието, че сривът е извънредно обстоятелство и така да не се дължат обезщетения", обясни тя пред NOVA NEWS.

 

"Пътниците могат да се претендират разходи, ако се пазят касовите бележки. Ако полетът е отменен, може да поискаме връщане на парите за билета и сами да продължим нататък. Средствата се възстановяват за 7 дни. Въпросът е колко бързаме и с колко пари разполагаме. Има и вариант за премаршрутиране. Нека пътниците, които предстои да летят, редовно да проверяват пощата и телефоните си, за да имат своевременна информация за полетите си", заяви директорът на Европейски потребителски център.


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама