Важно е хора, доказали се в своята област на световно ниво, да бъдат мотивирани по истински и органичен начин да предават своите послания за България. Това обясни пред БНР Даниела Стоева, зам.- председател на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти, след като посещението на Новак Джокович у нас се превърна в една от най-добрите реклами за страната ни като туристическа дестинация.
"Това е най-автентичната форма на реклама. Има два вида такава. Едната е т.нар. "реклама от уста на уста". Вторият вид са именно преживяванията на известни личности. Няма нищо подправено и това дава допълнителен ефект върху целия маркетингов микс на една дестинация. От тези неща трябва да се възползваме максимално".
Хора като Джокович, влиятелни лица, са много важни в маркетинговите кампании на дестинациите, обясни Даниела Стоева.
Певицата Камелия: Обществото ни се раздели на чалгаджии и културтрегери
"Маркетингът с влиятелни лица наистина работи. Има реален ефект. Той е най-краткият път, за да се достигне до една огромна аудитория. Върху това трябваше да се концентрираме и ние, като общество, за да го надградим".
Джокович обаче не е единственият пример, отбеляза Стоева.
Космополитен технологичен хъб и един от най-оживените европейски градове – и Vogue възпя прелестите на София
"Мария Бакалова рекламира София като дестинация в списание "Вог". Сподели своите лични преживявания.
Преди години цигуларят Васко Василев също беше направил клип, в който свири в Пирин. Той има много последователи и това също е от този тип реклама.
Потребителите усещат, че става въпрос за нещо неподправено, че тези преживявания са автентични и могат да предизвикат реален интерес".