
Каква е причината и става ли дума отново за пропадане на почвата по подобие на ситуацията от април, когато в шосето се отвори огромен кратер.
Тази дупка се намира на едва около 20-30 метра от голямата пропаст в асфалта, която се отвори през месец април. В момента тя е заградена с метална конструкция. В района се извършва строеж на тунел на метрото. Ремонтите трябва да приключат до края на юли.
"Притеснява ме да не започне да пропада блокът. Доколкото знам, има уред, който измерва дали се накланя, но не знам какви са данните от него", споделя Даниел, който живее в района, предава Нова телевизия.
Според председателя на УС на „Метрополитен” Николай Найденов няма основание за притеснение.
„Това, което виждате в момента, е технологичен процес, няма втора дупка, а има строителни дейности, които са свързани с подканализационните връзки.
Няма опасност за живущите и за околните сгради, преди правихме контрол на ежеседмична база, сега е на ежедневна. Към настоящия момент нямаме отклонения на сградите", увери Найденов.