На Медиен панаир във Факултета по журналистика студенти и работодатели от медийната
индустрияще обменят идеи за теорията
и практиката в журналистическата професия.
На вторият Медиен панаир във Факултета по журналистика и масова комуникация към Софийския университет, който започна днес и ще продължи до 14 декември, ще се срещнат очи в очи студенти и представители на водещи печатни и електронни издания, рекламни и пи ар агенции. Той беше открит под мотото „Медийното производство. Бутик или конфекция в медиите”от еврокомисарят по защита на потребителите и бивш преподавател по журналистика Меглена Кунева. В програмата му са включени научна конференция, която ще се състои на 13 декември, журналистическо интернет кафене и студентска борса за работа. Поканени са над 100 електронни, печатни и онлайн медии, както и рекламни, PR агенции, издателства и продуцентски компании. В 20 минутно представяне от страна на всяка медия, водещи журналисти, програмни директори, пи ар специалисти ще презентират интересни репортажи, предавания, рубрики, актуални теми в политиката, икономиката, културата на тема “Медийното производство. Бутик или конфекция”. Поне три дискусии ще заинтригуват посетителите - за политическата, разследващата и социалните кампании в медиите. Така в рамките на 5 дни младите журналисти ще разговарят с популярни медийни фигури, които имат зад гърба си богат професионален опит и ще имат възможността да ги провокират с въпроси. Акцент в програмата на Медийния панаир тази година ще бъде изложбата ” Съвършенство - ето го върхът”. В осем категории студентите ще покажат свои репортажи, фотоси, проекти за пи ар кампании и реклами.Frognews.bg