
44% от младите хора между 18 и 44 г. в Европа ползват социалните медии като основен източник на информация, показва проучване от 2025 г. на агенция Aura Print.
От агенцията са създали индекс, който анализира навиците на потребителите на новини в различни европейски страни, за да установят, че социалните мрежи най-често са използвани като източник.
На първо място в индекса е Румъния с 83,2 от 100 точки.
На второ място се нарежда Сърбия с 82,5 точки.
Гърция заема трето място, а на четвърто е България с 75,1 точки.
Полша завършва челната петица със 70,7 точки.
„Социалните мрежи се превърнаха в неразделна част от ежедневието и все повече хора разчитат на тях. Те предоставят бърз и лесен достъп до новини, но не винаги може да се разчита на тях“, коментират от Aura Print.