Така министърът коментира туристическия имидж на България.
Репутацията на една страна не се променя за една, две или пет години, независимо от това колко пари са вложени в реклама, обяви по БНТ министърът на икономиката и енергетиката Трайчо Трайков. За да се променя имиджът й, тя трябва непрекъснато да излъчва поток от убедителни доказателства. По-добре е, че имиджът на България е безличен, а не негативен, защото така по-бързо може да стане положителен, каза министърът.
Шест са факторите, които оказват влияние върху репутацията на една страна: държавното управление, експортните продукти, културата, хората, туризмът, емиграцията и инвестициите. България разчита по-скоро на туризъм, хора и култура и смятам, че оттук може да излезе нещо положително, от което да имат полза инвестициите и експортните ни продукти, добави Трайков.
Рекламата за България, беше пусната по световни телевизионна канали, ще доведе до добри резултати, уверен е министърът.