БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ


Нестле България не прави компромис с качеството

6 7569 14.04.2011
Нестле България не прави компромис с качеството

На 13 и 14 април 2011 г. бе разпространена информация в медиите, засягаща изследване на хранителни продукти и напитки, направено от Асоциацията на потребителите в Словакия в 8 държави.


Публикациите се позоват на резултати от изследването, където обект на обсъждане са няколко продукта на компании за храни и напитки, сред които и NESCAFE Gold. Публикациите изтъкват разлика в качеството на някои храни и напитки, продаващи се на Източноевропейския пазар, в сравнение с тези, които се продават в Западна Европа.

Във връзка с изследването, направено от Словашката асоциация на потребителите, Нестле България би искала да увери потребителите си, че всички продукти на Нестле са произведени при еднакво строги стандарти за качество за всички пазари, на които се дистрибутират и предлагат. Те напълно отговарят на местното и европейско законодателство и на международните стандарти.

NESCAFE Gold предлагано в Източна Европа се произвежда по същите качествени стандарти, както и в Западна Европа. Видовете кафе, използвани за различните рецепти са еднакви в цяла Европа и отговарят на най-високите стандарти за качество. NESCAFE Gold е глобална марка, чиито рецепти са съобразени с предпочитанията във вкуса на местните потребители. Това се постига чрез съотношенията на видовете кафе или чрез изпичането. В зависимост от пазара, на който се предлагат, е възможно да има разлика във вкуса, но не и в качествените показатели Качеството и безопасността на всички продукти на Нестле са най-големия приоритет за компанията. Още веднъж бихме искали да уверим потребителите си, че няма разлика в качеството на NESCAFE Gold рецептите, които се предлагат на различните пазари.
Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама