6 578 000 лв. са средствата, които българският туризъм е вложил в реклами, представящи страната ни в най-гледаните европейски тв канали. Парите са от проекта "Провеждане на целогодишна рекламна кампания на България по водещи паневропейски телевизионни канали", а договорите са били сключвани директно с телевизиите. Това обяви Анелия Генова от Министерството на икономиката, енергетиката и
Като туристическа дестинация страната ни е била представена в Eurosport, Euronews, National Geographic Channel и Discovery Channel.
По Eurosport излъчванията на 30-секундните клипове са били 561, по Euronews – 952, по National Geographic Channel – 504, а по Discovery Channel – 1020.
По Eurosport и Euronews е бил излъчван общ имиджов клип, а по другите две телевизии, освен имиджов, са били излъчени и продуктови клипове на тема "Култура"и "Природа".
Над 50% от клиповете са били излъчени в най-гледаното време на всяка една от телевизиите.
По данни на телевизиите над 137 млн. зрители са гледали клиповете по четири и повече пъти.
Проведена е и интернет кампания в сайтовете на Eurosport, Euronews, National Geographic Channel.
Тепърва предстои да се измери ефектът от кампанията.