БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ


Лукойл губи пазари заради лоша ценова политика

13 5973 19.07.2011
Лукойл губи пазари заради лоша ценова политика

Монополното положение на големите играчи в горивата е също предпоставка за повишаване на цените на горивата. И ако все пак при продажбите на дребно има конкуренция, то при големите компании, вносители и производители, тя е твърде ограничена. Това заяви по Нова ТВ Георги Ангелов.



Според него “Лукойл” държи 50-60% от делът на горивата в страната, като тя е единственият производител, а другите количества се внасят от рафинерии от съседните страни.

Ангелов отказа да коментира въпросът дали има връзка между заплахата на държавата, че ще отнеме лиценза на “Лукойл” заради липса на измервателни уреди и рязкото покачване на цените. Според него причината е повишаване на котировките на черното злато на световните борси.

Ангелов обаче бе категоричен, че през последните години българската рафинерия губи от пазарния си дял и то точно заради лоша ценова политика.
Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама