Със страхотна фиеста, организирана в столицата, бе представен летният хит Ouzo Paralia.
Едно питие за ценители, изкушаващо сетивата и небцето, носещо полъх на носталгия, море и любов. Генералният директор на „Атика Медия България” господин Христос Христу откри тържеството с думи на благодарност и приятелство. Той подчерта добрата традиция в българо-гръцките бизнес отношения и увери гостите, че узото е напитка, която носи настроение, радост и изключително приятни усещания. На свой ред господин Парис Котинис, производител на Ouzo Paralia, запозна присъстващите с историята на завода за дестилация. Основан през XIX век, той и до днес е семейна фабрика, която разполага с изключително добра технология за качество на европейско ниво. Дестилерията на Ouzo Paralia е 100% гръцка семейна собственост.
Намира се по крайбрежието на Егейско море. Всички процедури във фабриката се извършват при строго хигиенни условия, доказателство за което е притежаваният сертификат за качество. Ouzo Paralia представлява изискана смес от чист етилов алкохол, звездовиден анасон, комбинация от ароматни билки, мека вода, смесването на които е местна семейна тайна. Приятното, меко и пивко лятно питие е с характерен анасонов аромат лек префинен нюанс на средиземноморски плодове. Продуктът ще бъде хит на пазара със съчетанието си от усещане за море, безкомпромисно качество и добра цена.
Запомнящата се реклама, презентираща Ouzo Paralia (в превод paralia означава плаж), е заснета на остров Скопелос. В това райско кътче е сниман и хитовият мюзикъл „Мама Миа”. Идеята, умело пресъздадена от авторите, е как един обикновен стресов ден на работещ градски човек, би могъл да се промени, ако той е грък – море, плаж, слънце, любима жена, весела компания, релакс. „Защото гърците са го измислили”.
Водещ на събитието бе актьорът Захари Бахаров, който призна, че е истински ценител на узото, но не „под прикритие”. Вечерта премина в непринудена приятелста атмосфера и дискретен анасонов аромат. Защото истината в този миг се наричаше Ouzo Paralia.