Български пощи ще бъде партньор в кампанията „България – рай и за българите”, като в централните пощенски клонове в градовете ще могат да се правят резервации за български дестинации с цел подпомагане на родния туризъм.
Това стана ясно днес на официалното подписване на споразумение за сътрудничество между Националната кампания „България – рай и за българите” и Български пощи ЕАД в Министерството на транспорта. Предвиждат се редица съвместни мероприятия в рамките на първата година на кампанията. " Вече втора година Български пощи успешно разширява своя предмет на дейност. Във връзка с това ние ще направим тези центрове за резервации, за да облекчим нашите съграждани", това каза изпълнителният директор на Български пощи Енцислав Хараманджиев.
снимки Вяра ЙовеваОсновните цели на споразумението са да допринесе за по-добрата информираност на българските граждани за възможностите за пътувания и почивка в страната, както и да стимулира образователната потребност у младите хора, чрез организиране на национален конкурс за детска рисунка и есе “България – рай и за българите”. Друга много важна цел е да генерира икономически и социални резултати – приходи и трудова заетост.
В рамките на кампанията ще бъдат осъществени следните инициативи: Български пощи ще осигури инфраструктурата на кампанията, като в централните пощенски клонове в градовете бъдат оформени специализирани места за представяне на българското културно-историческо наследство и туристическите обекти.
Съвместно с членовете на Националното сдружение на общините в Република България, в лицето на кметовете, ще се организира пътуваща изложба “Уикенд в моя град”. Български пощи ще постави във всеки пощенски клон в страната на подходящо място плакат, който да визуализира Националната кампания „България – рай и за българите” и ще валидира специална марка с логото и в подкрепа на Националната кампания “България – рай и за българите”. "В плана за маркоиздаването е заложен като символ на кампанията да бъде Странджа, тъй като зад опазването и поддържането на планината се крие развитието на туризма и това е кауза близка до нас", това каза говорителят на кампанията Поли Карастоянова.
Ще се отпечата пощенски плик с графичното лого и слогана на Националната кампания. Двете страни ще изготвят в срок от 1 месец специален договор, който да определи конкретно начините и формите за организация и финансиране на тези и други инициативи в рамките на Националната кампания “България – рай и за българите”. Frognews.bg