След скандалите в българския туризъм, в който се оказаха замесени туроператора „Алма Тур” и авиокомпанията „България Ер”, срещу въздушният превозвач се изсипа нов удар.
Този път компанията Bulgarian Air Charter бе натопена, че преди няколко години е предоставила самолет за снимките на френски порно филм. Лентата била дело на продуцента Кристиян Лавил.
Пикантната новина съобщава в. „България днес”. Освен на летището порно е снимано в няколко родни кафенета на открито и дори във файтон. Снимките са правени през пролетта на 2005 година в кацнал на терминала самолет, на който се виждало и логото на фирмата Bulgarian Air Charter, собственост на бившия директор на БГА “Балкан” Филип Мустаков.
Част от сцените в същата лента са запечатани в ексцентричната “Вила Аква” на бизнесмена от български произход Августин Пейчинов. Филмът е произведен от френската компания “Алкрис филм продакшънс”, собственост на Кристиян Лавил. 50 –годишният французин с посивяла коса не се срамува от дейността си, а гордо я рекламира на сайта на кампанията и охотно говори за нея пред български и чужди медии.
Лавил твърди, че е снимал у нас два филма “ Малки български мръсници” и “Hot Airlines”. Първият предизвика бурен скандал у нас, след като на обложката му лъсна разкрачена девойка, седнала на кофичка кисело мляко с националния флаг в ръце. В “Hot Airlines” става въпрос пък за вълнуващи секс сцени с пилоти и стюардеси.
Днес никой от летището не си спомня подобно нещо. От Bulgarian Air Charter уточняват, че компанията никога не е сключвала договор с френски продуценти. “Преди време се вдигна шум около лентата, но тогава ръководството беше друго. По принцип няма как да се докаже, че горещите сцени са направени на борда на наш самолет”, казаха пред “България днес” от пресцентъра на компанията.
Запознати твърдят, че въпросната публикация е „отвръщане на удара” и продължение на скандалите по извозването на чуждестранни туристи от нашето Черноморие. Стотици от тях бяха като заложници няколко дена заради неизплатени дългове на „Алма Тур” към „България Ер”. Публикацията пък се определя като „черен пиар”, насочен да компрометира авиокомпанията.