ГЕРБ е ангажирала 36 рекламни фирми, социологически агениции и медии за изборната си кампания. Това става ясно от данните, публикувани в Единния регистър по изборния кодекс.
Бройката е внушителна на фона на обявените само 44 агенции, ангажирани с двата вота. Към момента, обаче, ГЕРБ е единствената от всички парламентарно представени партии, които са обявили агенциите и медиите, които са ангажирали за изборите.
За социологически проучвания партията на Бойко Борисов е ангажирала Сова-5 АД, НЦИОМ, Маркет ЛИНКС ООД, МБМД ЕООД, ГФК България ЕООД. Партията плаща и на Фокус, Нунти ООД именно за извършването на социологическа дейност. Според публикуваната информация, обаче, Алфа Рисърч ООД ще работи като рекламна агенция за ГЕРБ. От партията имат сключен договор с ТВ Седем ЕАД, Дарик Нюз ЕООД, Т-Стил ЕООД, които според данните в регистъра са рекламни агенции.
Към рекламните агенции, с които работи ГЕРБ са и Студио Сити, Рекламна мрежа 5 ООД, Реклама Дупница ЕООД, Пресмаркет ЕООД, Ню Медиа Груп АД, Моушън Артс ООД, АВС КО ООД, Акром, Антони Реклама ЕООД, Арт Фореста ЕООД, Барометър България ООД, Ваком Адвъргайзинг ЕООД, ГРЕТ АРТ, Добруджа Спектър ООД, ЕКС – ПРЕС, Елит Медиа ООД Партия "ГЕРБ", ЕНИ Филм, Есбул ЕООД, ЕТ Валентин Боков - Арт Медиа, ЗАК Аутдор ООД, Кабел Сат Запад ООД, Колорит Прес ООД, Кривицки и Сие ООД, Медиа Груп ООД, Медиа Лайт ЕООД, Метрополис Груп АД. Рейсър Къмпани ООД пък са едни от тези, които отговарят за връзките с обществеността.