Ситуацията за магистрала „Струма” била по-различна, защото ставало дума за много скъп проект. В условия на криза обаче фирмите били готови да работят за по-малко пари, но да имат работа.
По проекта „Тракия” имаме и финансиране и фирми, които изпълняват отсечките, освен това е налице и много добър напредък по изпълнението, обяви по БНР министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова.
Най-важното е, че имаме одобрението на Европейската комисия, а финансирането е одобрено, осведоми Павлова.
Ситуацията за магистрала „Струма” била малко по-различна, но това не било нещо ново, което да изненадва. Причината - магистрала „Струма” е много сложно, комплексно съоръжение, следователно много скъп проект, каза министърът. Строителството било доста скъпо поради необходимостта от тунел на Лот 3. Дължината на тунела щяла да е около 13 километра и за неговото строителство били необходими около 1 млрд. евро, поради което този Лот щял да бъде отложен за следващия програмен период. Павлова увери, че за изпълнението на Лот 1, Лот 2 и Лот 4 няма проблем.
Гражданите в никакъв случай не трябва да се притесняват, че когато се търси най- ниската цена, това означава, че се търси и ниско качество, успокои Павлова и увери, че в условия на криза фирмите били готови да работят за по-малко пари, но да имат работа.