НОВИНИ


Възпитаник на Алма Матер грабна награда в Германия

4 4919 07.11.2011
Възпитаник на Алма Матер грабна награда в Германия

Студент от Факултета по журналистика и масова комуникация към СУ „Св. Климент Охридски" спечели награда за най-добра разработка на бакалавър на Digital Communication Awards 2011. Третокурсникът Калин Килонов е отличен за статията си „The Heat-Seeking Model", съобщиха от СУ "Св.Климент Охридски".


 

Digital Communication Awards 2011 е среща на професионалисти и академици от областта на дигиталната комуникация и се организира от Университета Квадрига в Берлин, Германия.

 

Журито, което оценява проектите, е съставено от водещи имена в бранша и представители на компании и университети от цяла Европа.

Сред победителите в другите категории са големи международни организации, сред които Siemens, Deutsche Post, Turkcell, OMV Petrom S.A., Volkswagen, Vodafone, Walt Disney, Philips и др. Разработката на Калин Килонов е избрана от подадени над 500 проекта. Текстът вече е публикуван в научното онлайн издание Newmedia21.eu.

 

Heat-Seeking Model (HSM) е концепция за прецизно профилиране и таргетиране на аудиторията, която се базира на нейното присъствие в социалните медии, но е приложима във всички сфери на интегрираните маркетингови комуникации.

 

Основната идея е, че хората свободно споделят информация за себе си и своите приятели и познати чрез различни платформи (напр. Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter и др.), а тя може да бъде събирана, обработвана и използвана при създаването и прилагането на маркетингови и комуникационни стратегии от компании и индивиди.

 

 

 

 

 

 


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама