В рекламната диплянка, изработена по поръчка на РИОКОЗ специалисти съветват в мерена реч и описват приключенията на веселия и палав Кънчо
С нова брошура за сексуално ограмотяване Столична община зарадва децата, подрастващите и техните родители. В рекламната диплянка, изработена по поръчка на РИОКОЗ специалисти съветват в мерена реч и описват приключенията на веселия и палав член Кънчо.
"Кънчо се събуди, готов да се труди.
Известен щурмовак съм аз.
Изпълнен съм с енергия и страст."
По-нататък лирическият герой изпада в затруднения, опитвайки се да си постави презерватив. Накрая успява, а авторът припява: "Ето нов презерватив вземи и отново всичко повтори!"
Първоначално бе излязла информация, че брошурата ще бъде разпространявана в детски градини и училища. От РИОКОЗ обаче опровергаха по - късно тази информация и съобщиха, че диплянката е предназначена за ученици от среден и от по - горен курс.