Култовото и единствено у нас Ferrari FF се предаде пред българския асфалт. За драматичната случка на магистрала "Тракия", съобщава "Autoclub". Колата е видяна в тъжната ситуация вчера следобед, когато камион на “Пътна помощ” я качва на платформа, за да я превози до най-близкия сервиз.
Първата кола 4х4 на компанията с кончето в емблемата бе представена в началото на март в Женева. Българинът, който се кефи зад волана на спортния автомобил, е платил поне 300 000 долара, за да го притежава.
Казват, че Ferari FF е изключително сигурен автомобил – третото поколение карбоново-керамични спирачки, по-леки и по-дълготрайни отвсякога, с почти незначително износване при нормална употреба на пътя. Въобще - кола слънце за всеки, който може да си я позволи.
Единственият регистриран на родна територия италиански жребец от въпросния вид обаче явно няма опит с родните пътища. С други думи, "българското" Ferari FF се сблъскало директно с родния асфалт и резултатът е плачевен.
"Пътна помощ" спасява луксозната кола. Снимка: агенция БЛИЦ
Ferari FF на практика е първият 4х4 модел на италианския автомобилен гигант и бе представен през март в Женева. Още през пролетта от фирмата обявиха, че всичките планирани за поризводство бройки са продадени за година напред. За 12 месеца италианците сглобяват по 800 бройки от FF. Автомобилът е с четири места, предно разположен двигател V12 и скоростна кутия със седем предавки. Максималната скорост на Ferrari FF е 333 км/ч.
Моделът FF на италианската спортна марка е с някои изключителни технически характеристики. Той достига 100 км в час за 3.7 секунди и 200 км в час за 11 секунди. Разхода на гориво е 15.4 литра на 100 км, а емисиите на СО2 са 360 грама на км.
Снимка БЛИЦ