Прокуратурата се е самосезирала по случая с Кристина Спасова, PR-ка на министъра на земеделието и храните М. Найденов, усвоила 50 бона за реклама във Facebook и Twitter.
Припомняме, че ексслужителката на Българската агенция по безопасност на храните усвоила 50 000 лв. от МЗХ за представяне в безплатните социални мрежи Facebook и Twitter на Програмата за развитие на селските райони.
Преписката днес е докладвана на прокурор, който ще прецени дали да образува досъдебно производство и какви действия да предприеме.
94 000 лева "излезли" профилите на Програмата за развитие на селските райони в Facebook и Twitter. МЗХ поръчало и платило това, което тийнейджърите иначе правят безплатно и ежедневно. "Божеее, за 1000 лв. и cover щях да ви сложа", пише по този повод потребител във ФБ.
Въпросната пиарка, която хващала око, основала фирма, а тя за някакви си 3 месеца "заработила" 200 000 лева печалба. 25-годишната Кристина придобила и два апартамента за половин милион лева, прехвърлени й от фирмата за пилета „Градус - 1″. После си купила и завод, а заедно с него се оказала и собственик на земи за над 1 милион лева, съобщава КРОСС. Това, което прави най-силно впечатление, обаче е поръчката от друго ведмоство, в което работила - ОП „Регионално развитие". Оттам взела 35 000 лева за реклама на динозаври край село Дорково.