АРТ ДЖУНГЛА


Разбий кода и вземи куфарчето на Бонд…

0 10606 19.10.2012
Разбий кода и вземи куфарчето на Бонд…

Водещата световната марка Heineken, популярна в цял свят с неповторимия си вкус на продуктите и нестандартните си интерактивни кампании, има нова мисия.


 

В съвместната работа по филмите за Джеймс Бонд и най-вече с премиерата на   „007 Координати: Скайфол“ (SKYFALL™), Heineken се впуска в мисията да вдъхнови и окуражи българския мъж, да открие Бонд в себе си. На 23 и 24 октомври, непосредствено преди премиерата на новата лента за Джеймс Бонд, световната марка бира подарява на България най-големия 3D мапинг, правен досега на Балканите.

 

Събитието ще се състои пред една от емблематичните сгради на София – ЦУМ. Там ще бъде разположено и куфарчето на Бонд, което ще се пази от охранителите на Силвестър Сталоун, Арнолд Шварценегер, Чък Норис и други звездни герои.

 

Куфарчето също е основен елемент от новата кампания на Heineken, а всеки успял да разбие кода му, ще стане част от едно наистина неповторимо, интерактивно изживяване.

 

На 23-ти октомври е откриващото парти, на което освен музика, студена бира и много местни знаменитости, гостите ще могат да видят и как сградата на ЦУМ се раздвижва и става част от филма за най-известния световен шпионин.

 

Инсталацията започва в 19:30 на 23-ти октомври, а на следващия ден всички софиянци и гости на столицата ще могат свободно да станат част едно истинско Heineken и Bond преживяване. 

 


Допълнителна информация:

Повече за ТВ клипа ‘Crack the Case’:

Новата звезда на Heineken е френският актьор, танцьор и модел Крис де Алмейда.

 

Интегрираната кампания ‘Crack the Case’ е част от кампанията на Heineken ‘Open Your World’, която отбелязва и насърчава поведение сред пълнолетните консуматори, чийто префектен пример е персонажът на Джеймс Бонд.

 

Heineken и Джеймс Бонд:

Heineken са развили силни и успешни взаимоотношения с Джеймс Бонд, които обхващат партньорство на глобално ниво с филмите: „Винаги ще има утре“ (‘Tomorrow Never Dies’), „Само един свят не стига“ (‘The World is Not Enough’), „Не умирай днес“ (‘Die Another Day’), „Казино Роял“ (‘Casino Royale’) и „Спектър на утехата“ (‘Quantum of Solace’).

 

Марката Heineken, носеща фамилното име на създателя на компанията - Heineken – е разпространена в почти всяка държава по земното кълбо, и е най-високооценената международна премиум марка бира по света.


Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама