БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ


"Тракия" ще е образец за регионален туристически бранд

8 6455 08.01.2013
"Тракия" ще е образец за регионален туристически бранд

Пилотният регионален бранд, който се създава паралелно с национален бранд „България", ще бъде за регион „Тракия", с основен град Пловдив, съобщи пред Дарик заместник икономическият министър с ресор туризъм Иво Маринов.



Регионът функционира реално като обособена туристическа дестинация и това е основната причина при избора да се спрем на Пловдив и областта. Освен това, той има потенциал да разкрие страната ни като атрактивна туристическа дестинация, както и да развие и други видове атрактивни туристически продукти, уточни Иво Маринов.

Алгоритъмът, който се разработва от „Обединение за бранд България", ще бъде качен на платформа, която ще се използва и от останалите градове и области в България.

Район „Тракия" ще стане по-разпознаваем за света. Очакваме развитието на брандинга да повиши и конкурентноспособността в бранша, а приходите от туризма да се качат с близо 20%.Тази брандинг стратегия ще важи както в национален, така и в регионален мащаб за период от 10-15 години, съобщи още заместник-министър Иво Маринов.

Проектът за създаване на бранд „България" ще приключи в началото на февруари. Той ще бъде изграден с единни символи, на база сериозни маркетингови изследвания и ще започне да се използва от есента на 2013г. До края на януари ще е готов и пилотният регионален бранд за Пловдив и областта.
Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама