Десетки оплаквания, че показаната асоциация с български ханове в тв реклама на мобилен телефон, са гавра с историята ни, са получени в Съвета за електронни медии. Затова съобщи шефът на СЕМ Георги Лозанов на страницата си във Фейсбук.
Това е вторият тв клип в последните дни след "деликатеса от деколтето", който разгневи обществото. "Булка"-та бе определена като подвеждаща и обидна за жените. Сега хановете се възприемат от недоволните зрители като обида за историята.
"Брей, с хановете не можело, а с Мохамед и то не в реклама, а в карикатури (помните, нали?), можело. И наистина може, защото иначе историята ще победи иронията и с това те двете ще изчезнат", коментира обаче Лозанов.
"Едва ли някой се е оплакал, че Шекспир е цитиран неправилно или, че се рекламира сирене, което не е сирене...Но Шекспир не е българин, а стара българска традиция повелява - сиренето е с пари", пише пък в коментарите към текста на Лозанов.
"Не бих нарекла тази реклама обидна, а глупава и безинтересна", е мнението на друг потребител.