БИЗНЕС & ТУРИЗЪМ


Розата на БСП цъфна върху новото лого на България

20 10330 18.01.2013
Розата на БСП цъфна върху новото лого на България
Снимка, която сигнализира за случайното съвпадение Стандарт

Тържествено зам.-министърът с ресор туризъм Иво Маринов представи новото лого на България и част от стратегията за бранда България, илюстрирана с 11 снимки, първата от които на самото лого. Слоганът "Открий и сподели" трябва да рекламират България като привлекателна туристическа дестинация.



Новият бранд бе представен на специално свикана пресконференция в МИЕТ. Много бързо обаче стана ясно, че снимките, използвани за брандовете за различни видове туризъм, са взети от сайтове с бази данни за снимки и към тях са прилепени образи, свързани с България.

Наблюдателни читатели започнаха да се чудят още на какво се дължи закачката с БСП. Може би българските социалисти радеят повече за имиджа на българския туризъм от другите партии?!
 
На снимката, предоставена от читател на "Стандарт", ясно си личи, че розата в новото лого, рекламиращо туризма, е същата като червената роза на емблемата на БСП.

През 2008 г. frognews.bg ви разказа историята на социалистическата роза, в рамките на американската "грийтинг" реалност. Ето я и нея, за тези, които не се сещат.

Други читатели припомниха, че розата на червените пък е крадена от австралийската фирма John Sands.

Изработването на логото е струвало близо 1,4 млн. лв., а финансирането е по оперативна програма "Регионално развитие".

Според изказването на зам.-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов в МИЕТ са получили положителни оценки от бизнеса за цялостната стратегия на бранда. Той изрази надежда, че новата символика ще направи страната ни конкурентоспособна и разпознаваема сред чуждите туристи.

С въвеждането на новата бранд стратегия се очаква след 5 години броят на туристите, посетили страната ни, да се увеличи с 25%. Има множество елементи в самото лого, които отразяват многоообразието от възможности на България в областта на туризма, заяви още Иво Маринов.

Визуалните елементи на бранд "България" интегрират символите на слънце и цвете. Те са разположени в различни комбинации с други символи, представящи възможностите на страната ни като туристическа дестинация.

Освен националното лого и слоган, са разработени и десет подбранда за различните видове туризъм. За избора на новото лого и слоган са направени проучвания сред български и чужди туроператори и туристи в 11 държави, съобщават от МИЕТ.

Анализите на екипа показват, че 90% от чужденците са удовлетворени от почивката си у нас, а 80% отново биха посетили страната ни.
Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама