НОВИНИ


Публикуваха списък с медиите, получили пари по европрограми

5 6125 03.07.2013
Публикуваха списък с медиите, получили пари по европрограми
Булфото

Правителството публикува на сайта си списък на медиите, получили пари по европрограми. Решението бе взето на днешното редовно заседание на Министерски съвет, а предложението беше на вицепремиера и министър на правосъдието Зинаида Златанова.



Списъкът обхваща периода от 2007 до 22 май 2013 г. Общата сума по вече сключените договори е 66 млн. лева от общо предвидени 156,9 млн лева.

В справката тук е списъкът на фирмите, които са получили пари по комуникационните стратегии на всички седем европейски оперативни програми и Програмата за развитието на селските райони.

Общата сума на изхарчените пари за комуникационната стратегия на "Транспорт" възлизат на близо 5,2 млн. лева. По три договора "Дарик радио" е предоставило програмно време за 272 хил., 143 хил. и 312 хил. лева, медиите с марката "Фокус" - 179 хил. лева, и БНР - 216 хил. лева. Участия в ТВ7 са стрували 200 хил. лева, в БНТ - 300 хил. лева, в Нова телевизия - 419 хил. лева и в Би Ти Ви - 672 хил. лева.

За комуникационната стратегия на оперативна програма "Околна среда" са сключени договори за 11.2 млн. лева.

За комуникационната стратегия по оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" са раздадени 3.8 млн. лева.

За медии и рекламни агенции оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" е раздала 9.4 млн. лева.

Общата сума по оперативна програма "Административен капацитет" за комуникационната стратегия е 2.2 млн. лева. За провеждане на медийна, информационна, рекламна и интернет кампания, както и за отпечатване и разпространение на информационни и рекламни материали "Бранд ню айдиъс" е подписала договор за 276 хил. лева. За информационна кампания са изхарчени над 1 млн. лева.

За комуникационната стратегия на оперативна програма "Регионално развитие" са подписани договори за 5.55 млн. лева.

В оперативна програма "Техническа помощ" комуникационната стратегия е струвала 2.6 млн. лева. В нея няма договори с медии.

Най-скъпата комуникационна стратегия е на Програмата за селските райони - 31.2 млн. лева.

В друг списък правителството оповестява и предстоящите до края на програмния период проекти по комуникационните стратегии.

Електронните медии не се явяват на конкурси, за да кандидатстват за парите, тъй като Законът за обществените поръчки няма такова изискване. Това важи само печатните медии, рекламните и пиар агенциите. Електронните медии получават парите по лично усмотрение на съответните министри, които управляват оперативните програми.
Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама