ГЛАСЪТ


Интернет от БТК? Все едно да играеш важен мач с Никито Михайлов на вратата

1 6883 04.04.2007
Интернет от БТК? Все едно да играеш важен мач с Никито Михайлов на вратата

Два дни абонатите на БТК нямат интернет. Фирмата лъже, че прави профилактика. Служители на фирмата тряскат телефони на хората, които се опитват да разберат какво става. Никой не се интересува от загубите на фирми, редовни платци по договори, говорителят Димитър Цонев по стар обичай мълчи. Хиляди страдат несправедливо.


Уважаеми читатели,

Всички знаем, че жабите са весел народ, но два дни вече не ни е до смях, а до сълзи. Причината е БТК. БТК, която има рекламен бюджет от няколко милиона и ни залива с текстове, картинки, Любо и тъщата, видеоклипове, цели страници в печатните медии - всеки ден, всеки час, всяка минута. Приказни обещания и послания. Подведени от щедрите текстове, и ние като много други, сключихме договор за доставка на интернет за нашия сайт. Скоро разбрахме, че сме си хванали белята, но договорът си е договор и ще си плащаме цяла година. Най-страшното обаче ни сполетя вчера - интернетът изчезна! Бре, ами сега? Нали сме информационен сайт, трябва да качваме новини, да се харесваме на читатели и рекламодатели. Това е нашият начин да си изкарваме прехраната. Но как да го направим без интернет? Все едно да играеш важен мач, но на вратата да ти пази Никито Михайлов... Но това е друга тема.

Когато все пак успяхме да се свържем с анонимен служител на БТК чрез телефоните, които самите те са ни записали в договора, оттам ни отговориха троснато, че има профилактика и да търпим несгодите няколко часа. Часовете обаче се изнизаха, изниза се и нощта, дойде утрото, а от интернет - нито следа. Опитахме да се свържем отново с "онези" служители, но днес те прилагаха нова тактика: щом чуят, че питаш за интернет - тряскат слушалката и слагат точка на разговора, преди да е започнал. 

Това отношение първо ни изнерви, после ни ядоса, а накрая се почувствахме обидени, малки и нещастни.

Излиза, че ние, клиентите, нямаме никакво значение за монополиста БТК!

Ние сме шайка досадници!

Кретени някакви, които пречат на БТК да е европейска фирма!

Плачльовци и нахалници, които искат да си вършат работата!

Признавам, че преживяното през тези два дни, ме подтиква да кажа някои нелицеприятни неща за БТК. Те биха били тежки, дори груби, но справедливи! Защото никой няма право да се държи арогантно с клиентите си, които все пак формират, макар и малка част от заплатите, печалбите и дори споменатия вече рекламен бюджет. Все пак ще се опитам да спазя добрия тон, доколкото ми позволява достойнството.

По обиколни пътища и информационни източници от самата БТК научихме, че никаква профилактика не се прави, а крадци са свили няколко километра кабели. Какви висши интереси налагат да бъдем залъгвани - нямам понятие. И второ: защо мълчи говорителят (човек, който изрича чужди мисли) на БТК Димитър Цонев? Не са ли му дали листче с написан текст? Непонятно е подобно поведение. И страшно обидно! Господарското отношение, демонстрирано от всички служители на БТК, до които успяхме да се доберем през последните два дни, ме кара да се чувствам унизен и безпомощен. Затова заявявам: ще си търся правата чрез съда! Каквото ще да става. Колкото и да не вярвам на българската правосъдна система, колкото и да ми казват, че срещу гигант като БТК имам шансове, колкото една цаца срещу акула. Ще се боря за моето малко право, което имам като свободен гражданин, който чинно и прилежно си изпълнява задълженията по договора за доставка на интернет. Искам и отсрещната страна да изпълнява своите. Те не се церемонят, когато имат проблем, но не те питат имаш ли пари всеки път, когато трябва да им пълниш бездънните сметки. Затова съм ядосан. Може да сте големи и силни, но и цацата има някои свои козове. Пък и за свидетели мога да призова поне няколко хиляди души да разкажат за отношенията си с БТК. Освен това точно вие сте ми таксували и услуга "записване на всички телефонни разговори", така че в съда ще се възползвам от нея, да ви покажа как сме отпращани и лъгани от вашите служители. Записите имат дата, час и абоната, с който е разговаряно. С вашите технологии - по вашите глави, както се казва.

Ако някой читател иска да сподели за още "екстри" на БТК, които му се е наложило да изтърпи - да ни пише. Ще публикуваме всичко без редакционна намеса.

Те, акулите, също си намират майстора в крайна сметка. Защото силният винаги подценява останалите.
Препоръчай Сподели
Уважаеми читатели, разчитаме на Вашата подкрепа и съпричастност да продължим да правим журналистически разследвания.

Моля, подкрепете ни.
Donate now Visa Mastercard Visa-electron Maestro PayPal Epay
Ads / Реклама
Ads / Реклама