Сайтове с качествено съдържание и силна марка вече имат предимство пред традиционните медии, защото позволяват на рекламодателите да се насочат към потребителите по точен и печеливш начин.
Онлайн медиите се справят добре въпреки забавянето на икономиката, като тези, които показват най-добри резултати, са сайтовете с качествено съдържание и силна марка, коментира пред Ройтерс президентът на Online Publishers Association (OPA) Пам Хорън. Той акцентира върху фактът, че в настоящата ситуация сайтовете имат предимство пред традиционните медии, защото позволяват на рекламодателите да се насочат към потребителите по много точен и печеливш начин.
Според данни на изследователската компания eMarketer разходите за реклама в интернет се очаква да се повишат с 23% тази година в САЩ спрямо покачване от 25 на сто за миналата. Както винаги рекламодателите са най-бързи и първи се насочват към медията с най-много зрители, читатели, слушатели или потребители.
Според проучване, направено от изследователска компания за американския пазар, до 81,1 милиарда долара се очаква да набъбнат годишните приходи от онлайн реклама в света до 2011 г.
В България, макар и по-бавно, се забелязва аналогична тенденция - Интернет вече е водеща медия в работата на хората и втората по популярност след телевизията вкъщи.